Společnost VFS Global, která se specializuje na outsourcingové služby, představila nového chatbota s umělou inteligencí, který zjednodušuje podávání žádostí o víza do Spojeného království ve 141 zemích. Od svého prvního spuštění v Londýně a Dubaji chatbot zvyšuje dostupnost, omezuje čekací doby a zlepšuje celkovou uživatelskou zkušenost.
Vzhledem k tomu, že mezinárodní cestování je opět na vzestupu, žadatelé o víza do Spojeného království se obvykle setkávají se zpožděním a dlouho čekají na odpověď. Nový chatbot s umělou inteligencí společnosti VFS Global je proto vítanou novinkou.
Zahlcení vízovým procesem
Společnost VFS Global, největší světový poskytovatel outsourcingu víz, ročně zpracuje miliony žádostí. Společnost úzce spolupracuje zejména s britským ministerstvem vnitra při vyřizování žádostí o víza do Spojeného království.
Vzhledem k rostoucí poptávce jsou vízová centra zahlcena dotazy. Žadatelé se často potýkají s neaktuálními často kladenými dotazy nebo dlouhou dobou odezvy na e-mail. V důsledku toho jsou frustrovaní. Zároveň trpí kvalita služeb vízových center.
Společnost VFS Global se proto obrátila na umělou inteligenci. Chatbot nabízí okamžitou pomoc a zároveň uvolňuje zaměstnance pro řešení složitých problémů.
Chatbot VFS Global AI
Nový chatbot s umělou inteligencí je navržen tak, aby mohl odpovídat na často kladené otázky v reálném čase. Navíc funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a podporuje více jazyků.
Kromě toho se integruje se systémy sledování aplikací. Žadatelé tak nyní mohou dostávat aktualizace nebo pokyny, aniž by museli mluvit s pracovníkem.
Na rozdíl od tradiční zákaznické podpory se tento nástroj AI neustále učí a přizpůsobuje. Postupem času poskytuje přesnější a relevantnější odpovědi.
A co je nejdůležitější, usnadňuje proces uživatelům i zaměstnancům.
Globální zavedení systému VFS
Po debutu v Dubaji a Londýně je chatbot nyní k dispozici ve 141 zemích. Celkově toto široké rozšíření odráží důvěru společnosti VFS Global v tento nástroj.
VFS Global si vybrala Dubaj a Londýn kvůli jejich vysokému počtu víz a technické připravenosti. Tato města navíc slouží jako hlavní uzly pro cestování do Spojeného království.
Společnost VFS Global plánuje do budoucna rozšířit funkce chatbota. Časem může zpracovávat složitější dotazy nebo podporovat další kategorie víz.
Velké výhody pro žadatele o VFS
Chatbot je výhrou pro žadatele o víza. Například zkracuje dobu odezvy a odstraňuje jazykové bariéry. A co je ještě důležitější, snižuje stres během často složitého procesu podávání žádostí.
Kromě toho z chatbotů těží i státní správa. Tato technologie zejména snižuje tlak na vízová centra a zefektivňuje služby zákazníkům. V důsledku toho mohou efektivněji rozdělovat zdroje.
Celkově tento krok také určuje trend. Například digitální nástroje, jako jsou chatboti s umělou inteligencí, by se brzy mohly stát standardem v cestovních a imigračních službách po celém světě.
Na cestě k chytřejšímu cestování
„Zavedení chatbota společnosti VFS Global poháněného umělou inteligencí je důkazem našeho trvalého odhodlání zajistit, aby naše vízové služby byly dostupné, efektivní a splňovaly potřeby všech zákazníků,“ poznamenala Jen Vidler, zástupkyně ředitele VFS Global pro průřezové služby, víza, status a informační služby, skupina zákaznických služeb, Víza a imigrace Spojeného království.
„Okamžitý přístup k přesným informacím o procesu podávání žádostí o víza zajistí, že budeme našim zákazníkům i nadále nabízet ty nejlepší služby,“ dodala.
Společnost investuje do automatizace a digitálních nástrojů, a proto se dlouhodobě zaměřuje na chytrá cestovní řešení. S rostoucími požadavky na víza budou technologie, jako jsou chatboti s umělou inteligencí, hrát v globální mobilitě stále větší roli.
Image by freepik