Nová celosvětová kampaň VisitBritain s názvem „V hlavní roli Velká Británie“ si klade za cíl přilákat zahraniční turisty představením slavných filmových a televizních míst. Kampaň využívá filmového dědictví Británie a představuje úžasné destinace z filmových trháků.
Přenesení Británie na velké plátno
Projekt řídil oscarový režisér Tom Hooper, který diváky provedl nejznámějšími místy natáčení ve Velké Británii. Konkrétně se jedná o scény z filmu Mission: Impossible, Spider-Man, Harry Potter, Dům na draka a Nástupnictví. Ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Pablo London vyzdvihuje kampaň „V hlavní roli Velká Británie“ Británii jako hvězdu světové kinematografie.
Klíčové trhy cestovního ruchu
Cílem kampaně je přilákat návštěvníky z Austrálie, zemí Rady pro spolupráci v Zálivu (GCC), Francie, Německa a USA. Pro oslovení globálního publika VisitBritain spustil reklamu na digitálních billboardech v Berlíně, Paříži, Dubaji a Saúdské Arábii. Kampaň má také složku sociálních médií, aby se do materiálu zapojili lidé z celého světa.
Z průzkumu VisitBritain vyplývá, že více než 90 % potenciálních návštěvníků chce prozkoumat místa ze svých oblíbených filmů a seriálů. Kampaň využívá tohoto nadšení a zve cestovatele, aby poznali Británii prostřednictvím její filmové krajiny. Upozorněním na skutečné destinace v pozadí slavných scén chce VisitBritain v konečném důsledku podpořit cestovní ruch a zároveň podpořit místní podniky.
Britské hvězdné lokality
V průběhu videa se diváci seznámí s historickými památkami, malebnou krajinou i rušnými městy. Kromě toho se návštěvníci mohou vydat po stopách svých oblíbených postav na místech, jako jsou např:
- Katedrála svatého Pavla a galerie Tate Modern, pohled na Mission: Impossible – Fallout.
- Tower Bridge ve filmu Spider-Man: Daleko od domova.
- Notting Hill a Portobello Road, zvěčněné ve filmu Notting Hill.
- Kenwood House v Hampsteadu, další místo natáčení filmu Notting Hill.
- Loch Shiel ve Skotsku, známé jako Černé jezero z Harryho Pottera.
Každá lokalita v Británii navíc nabízí jedinečnou kombinaci historie, architektury a filmového kouzla.
Pochvala od úředníků
Ministr cestovního ruchu Sir Chris Bryant kampaň pochválil a zdůraznil, že Británie je prvotřídní filmovou destinací. Dále zdůraznil, že film a televize inspirují miliony lidí k návštěvě Spojeného království.
„Náš cestovní ruch již nyní představuje pro ekonomiku hodnotu 74 miliard liber a tato kampaň pomůže podpořit další růst tím, že povzbudí miliony turistů k návštěvě ještě více částí naší úchvatné země,“ uvedl ministr.
„Podpoří to náš Plán změn, který pomůže zvýšit počet návštěvníků a jejich útraty, vytvoří příležitosti v místních komunitách a vytvoří podmínky pro prosperující návštěvnickou ekonomiku Spojeného království v nadcházejících letech.“
Generální ředitelka VisitBritain Patricia Yatesová k tomu uvedla: „Britské destinace jsou skutečnou hvězdou výstavy, protože využíváme silnou přitažlivost cestovního ruchu na obrazovkách, abychom přilákali zahraniční návštěvníky a podpořili jejich výdaje v našich zemích a regionech, čímž podporujeme místní ekonomiky.“
Británie se svou bohatou filmovou krajinou vybízí k tomu, aby se cestovatelé přenesli do kulis svých oblíbených filmů a televizních pořadů. Kampaň „V hlavní roli VELKÁ Británie“ zajišťuje, že fanoušci mohou zažít kouzlo v reálném životě.
Foto: YouTube/Love GREAT Britain