Reklama „V hlavní roli Velká Británie“ představuje ikonická místa natáčení

Reklama "V hlavní roli Velká Británie" vezme diváky na vzrušující jízdu po nejzajímavějších místech Velké Británie na filmovém plátně.

Reklama „V hlavní roli Velká Británie“ představuje ikonická místa natáčení featured image

Nová celosvětová kampaň VisitBritain s názvem „V hlavní roli Velká Británie“ si klade za cíl přilákat zahraniční turisty představením slavných filmových a televizních míst. Kampaň využívá filmového dědictví Británie a představuje úžasné destinace z filmových trháků.

Přenesení Británie na velké plátno

Projekt řídil oscarový režisér Tom Hooper, který diváky provedl nejznámějšími místy natáčení ve Velké Británii. Konkrétně se jedná o scény z filmu Mission: Impossible, Spider-Man, Harry Potter, Dům na draka a Nástupnictví. Ve spolupráci s londýnskou kreativní agenturou Pablo London vyzdvihuje kampaň „V hlavní roli Velká Británie“ Británii jako hvězdu světové kinematografie.

Klíčové trhy cestovního ruchu

Cílem kampaně je přilákat návštěvníky z Austrálie, zemí Rady pro spolupráci v Zálivu (GCC), Francie, Německa a USA. Pro oslovení globálního publika VisitBritain spustil reklamu na digitálních billboardech v Berlíně, Paříži, Dubaji a Saúdské Arábii. Kampaň má také složku sociálních médií, aby se do materiálu zapojili lidé z celého světa.

Z průzkumu VisitBritain vyplývá, že více než 90 % potenciálních návštěvníků chce prozkoumat místa ze svých oblíbených filmů a seriálů. Kampaň využívá tohoto nadšení a zve cestovatele, aby poznali Británii prostřednictvím její filmové krajiny. Upozorněním na skutečné destinace v pozadí slavných scén chce VisitBritain v konečném důsledku podpořit cestovní ruch a zároveň podpořit místní podniky.

Britské hvězdné lokality

V průběhu videa se diváci seznámí s historickými památkami, malebnou krajinou i rušnými městy. Kromě toho se návštěvníci mohou vydat po stopách svých oblíbených postav na místech, jako jsou např:

  • Katedrála svatého Pavla a galerie Tate Modern, pohled na Mission: Impossible – Fallout.
  • Tower Bridge ve filmu Spider-Man: Daleko od domova.
  • Notting Hill a Portobello Road, zvěčněné ve filmu Notting Hill.
  • Kenwood House v Hampsteadu, další místo natáčení filmu Notting Hill.
  • Loch Shiel ve Skotsku, známé jako Černé jezero z Harryho Pottera.

Každá lokalita v Británii navíc nabízí jedinečnou kombinaci historie, architektury a filmového kouzla.

Pochvala od úředníků

Ministr cestovního ruchu Sir Chris Bryant kampaň pochválil a zdůraznil, že Británie je prvotřídní filmovou destinací. Dále zdůraznil, že film a televize inspirují miliony lidí k návštěvě Spojeného království.

„Náš cestovní ruch již nyní představuje pro ekonomiku hodnotu 74 miliard liber a tato kampaň pomůže podpořit další růst tím, že povzbudí miliony turistů k návštěvě ještě více částí naší úchvatné země,“ uvedl ministr.

„Podpoří to náš Plán změn, který pomůže zvýšit počet návštěvníků a jejich útraty, vytvoří příležitosti v místních komunitách a vytvoří podmínky pro prosperující návštěvnickou ekonomiku Spojeného království v nadcházejících letech.“

Generální ředitelka VisitBritain Patricia Yatesová k tomu uvedla: „Britské destinace jsou skutečnou hvězdou výstavy, protože využíváme silnou přitažlivost cestovního ruchu na obrazovkách, abychom přilákali zahraniční návštěvníky a podpořili jejich výdaje v našich zemích a regionech, čímž podporujeme místní ekonomiky.“

Británie se svou bohatou filmovou krajinou vybízí k tomu, aby se cestovatelé přenesli do kulis svých oblíbených filmů a televizních pořadů. Kampaň „V hlavní roli VELKÁ Británie“ zajišťuje, že fanoušci mohou zažít kouzlo v reálném životě.

Foto: YouTube/Love GREAT Britain

Zpravodaj

logo

Britský úřad ETA poskytuje vícejazyčné informace o vstupu do Spojeného království. Je nezávislý na , není spojen s vládou Spojeného království.


Právní prohlášení o vyloučení odpovědnosti

Ochrana soukromí a zásady Podmínky použití Kontaktujte nás

Všechna práva vyhrazena. UK ETA OFFICE 2025©